Zestawy z certyfikatem kwalifikowanym
Do korzystania z podpisu elektronicznego konieczne jest posiadanie zestawu, który składa się z certyfikatu kwalifikowanego, karty kryptograficznej, czytnika kart kryptograficznych oraz oprogramowania. Już dzi¶ - certyfikaty s± niezbędne w kontaktach z ZUS, przy przesyłaniu dokumentów przez internet. Od 1 maja 2008 r. wszystkie urzędy administracji publicznej zostały zobowi±zane do przyjmowania dokumentów drog± elektroniczn±.
E-podpis jest wykorzystywany również w kontaktach handlowych (np. e-faktury), a zakres jego stosowania stale się rozszerza. Zależnie od potrzeb i metod pracy - wybierz niezbędny zestaw:
Do korzystania z podpisu elektronicznego konieczne jest posiadanie zestawu, który składa się z certyfikatu kwalifikowanego, karty kryptograficznej, czytnika kart kryptograficznych oraz oprogramowania. Już dzi¶ - certyfikaty s± niezbędne w kontaktach z ZUS, przy przesyłaniu dokumentów przez internet. Od 1 maja 2008 r. wszystkie urzędy administracji publicznej zostały zobowi±zane do przyjmowania dokumentów drog± elektroniczn±.
E-podpis jest wykorzystywany również w kontaktach handlowych (np. e-faktury), a zakres jego stosowania stale się rozszerza. Zależnie od potrzeb i metod pracy - wybierz niezbędny zestaw:
- czytnik kart kryptograficznych
- karta kryptograficzna
- oprogramowanie
- certyfikat kwalifikowany
- znakowanie czasem (bez ograniczeń) -
znacznik czasu niekwalifikowany - certyfikaty ważne rok lub dwa lata
(do wyboru) - podpisywanie dowolnego pliku